Selma Ravn
Udlandsprovst
sr@dsuk.dk
Overordnet ledelse af DSUK. Provstefunktion for alle præster (ekskl. Sydslesvig) herunder ansættelser og indsættelser af præster, faglig udvikling, arbejdsmiljø, MUS etc. Forhandling og mægling med råd og præster.
Gejstligt tilsyn i samarbejde med DSUKs biskopper. Bestyrelses og udvalgsarbejde. Visioner og udvikling.
Tommy Liechti
Administrationschef
Administrativ chef, herunder ansvarlig for bestyrelsesbetjening. Sekretær for bestyrelsen. Ansvarlig for aftaler med kirkerne. Ansvar for repræsentantskabsmøder. Overordnet økonomiansvarlig herunder budgetter, regnskaber, mellemregninger og afrapporteringer. Leder af bogholderiet.
Pia Frederiksen
Løn og HR
Administration af løn, ferie, sygdom, dagpenge, pensionsordninger, udstationeringsforsikringer, ulykkesforsikringer og gruppelivsforsikringer mv. Indberetninger til SKAT, ATP, Virk, Danmarks Statistik. Administration og koordinering af flytninger.
Winnie Mendahl
Bogholder
Ansvar for indbetalinger, udbetalinger og afstemninger bortset fra løn. Assistance til administrationschefen med opgaver som budgetopfølgning, ledelsesrapportering og årsregnskaber. Mellemregninger for alle kirker og afstemninger af konti.
Margareta Bærentzen
HR og sekræter
Sekretær for udlandsprovst og administrationschef. Personaleadministration, herunder stillingsopslag, indhentning af attester, visumansøgninger, akkreditering til diplomatstatus, kgl. stadfæstelser, m.v. Ansættelse af juniorassistenter.
Booking af rejser, adm. af kirkeskattefritagelser, kirkebogsføring. Opdatering af intranet/DAB. Autorisering af KM-adresser.
Eva Ejdorf Brøsted
Fundraiser og projektleder
Ansvarlig og udførende ift. fundraising hos private, danske sogne, virksomheder, fonde mv. Råd og vejledning til DSUK kirker vedr. fundraising. Udvikling af nye fundraisingaktiviteter.
Anne Meldgaard
Redaktør og kommunikationsmedarbejder
Redaktør for NYT, webmaster på www.dsuk.dk, social media manager på Facebook og øvrige kanaler. Udvikling af kampagner samt udfærdigelse af tryksager og markedsføringsmateriale generelt. Andre informationsopgaver og pressekontakt.
Julianne Sloth Bach
Projektleder
Udviklingsopgaver, projekter og undersøgelser samt oplæg og rapporter. Ansvar for lands og repræsentantskabsmøder.
Vibeke Fenger
Kontorassistent
Receptions og serviceopgaver, herunder telefon og post. Medvirken i fundraising. Ansvar for medlems og adressedatabase. Koordinering af udstilling og foredrag.